13u30 - 14u30

Isa Sonnenfeld — Google News Lab

In de zomer van 2015 kondigde Google News Lab aan, een website waar ze journalisten wegwijs willen maken in hun gigantische hoeveelheid data en handige tools. Google’s manier om technologische innovaties in de journalistiek te introduceren, waarmee journalisten uiteindelijk betere en meer complete verhalen kunnen brengen. Meer weten? Bekijk de lanceringsvideo: Isa Sonnenfeld staat aan…

Plaats:
Perszaal
13u00 - 14u00

Jasmine Haegeman & Pieter Baert — VRT Start-up

Wat verwachten Vlaamse jongeren met buitenlandse roots van media? Met die vraag trokken Jasmine en Pieter van de VRT Start-up letterlijk de straat op. Ze gingen langs in jeugdhuizen, scholen en bij andere organisaties die van wanten weten. Het vooronderzoek bracht tien domeinen aan het licht, waar VRT verder mee aan de slag kan. Bekijk…

Plaats:
Marconi
13u00 - 14u00

Co-Creatie & User Generated Content: Learnings uit de Studio Brussel App.

User generated content is een weinig zeggende verzamelnaam voor alles wat je als medium samen met gebruikers kan maken. Al te vaak wordt die content als de heilige graal gezien. En toch zien we bij Studio Brussel de voordelen van de focus op co-creatie met onze community.…

Plaats:
VIP-BAR 1S3
13u00-14u00

Susie Armitage — Buzzfeed

In 2006 was Buzzfeed voornamelijk nog een lijstjeswebsite gevuld met huisdieren allerhande, anno 2016 maken ze ook nieuws, en zou de site een marktwaarde van $1,5 miljard hebben opgebouwd. Wat is het geheim van hun succes? Hoe komen ze tot ideeën? Welke proces doorstaat een idee voor het effectief wordt uitgevoerd? Suzie Armitage is eindredacteur bij…

Plaats:
Marconi
13u00 - 14u00

Jolien Durwael – Pieter Baert (SuperDiv)

Hoe een community van stedelijke jongeren met diverse ‘roots’ uitbouwen op de sociale mediakanalen? VRT Start-Up testte het uit in het superdiversiteitsproject en op GenerationM.be, een online platform van MNM. Ze willen jongeren bereiken, betrekken en inspireren onder het motto: ‘Start to Live Your Life’. Er werden video’s en fotoverhalen gemaakt voor Facebook, Instagram, Snapchat en…

Plaats:
Marconi
13u00 - 14u00

Marijn Poeschmann — YouTube

YouTube heeft nog niet aan populariteit moeten inboeten. Het videoplatform heeft meer dan een miljard gebruikers en dagelijks kijken mensen miljoenen YouTube-video’s. Elk eindejaarsperiode zien we ze dan ook verschijnen, de lijstjes van de meest bekeken YouTube-filmpjes. Ze blinken doorgaans uit in hun diversiteit, van gigantische waterballonnen tot de nieuwste videoclip van Justin Bieber. Marijn…

Plaats:
Perszaal
13u00 - 14u00

VRT Start-up kickstart de mediaorganisatie van de toekomst & Het digitale leven van jongeren

Deze Cookies Club is het twee voor de prijs van één! VRT Start-up kickstart de mediaorganisatie van de toekomst. Maar wat betekent dat nu eigenlijk concreet? Jasmine Haegeman gidst je door alle fasen van het start-up proces en licht deze toe met enkele voorbeelden en uitgewerkte cases. Het Creative Lab heeft onderzoek gedaan naar de digitale…

Plaats:
Perszaal
13u00 - 14u00

You’ve got mail. Best practices voor nieuwsbrieven

 You’ve got mail. Best practices voor nieuwsbrieven – Isabelle Rubbrecht Hoe zorg je er voor dat je nieuwsbrief maximaal inspeelt op de behoefte van de geadresseerde en niet ervaren wordt als “spam”?  Hoe maak je van je nieuwsbrieven een sterke pijler in een 360° communicatieplan?  En wat vertellen de open- en klikpercentages over het succes…

Plaats:
Perszaal (9L)
17u00 - 18u00

Showcase KETNET DIGITAAL

Welkom op een nieuwe Cookies Club Afterwork met pintjes en chips! Ontdek het creatieve proces achter Ketnet Digitaal en enkele van hun beste projecten! Blijf daarna gezellig plakken voor wat netwerkplezier. Spreker: Lukas De Man…

Plaats:
Sandbox 1L
13u00 - 14u00

The other way of using Snapchat

Georgio Bassil, beter bekend onder de naam Georgio.Copter, is een Snapchat artist. Samen met zijn Copter monsters geeft hij een nieuwe dimensie aan het platform. Tijdens deze editie van de Cookies Club zal Georgio.Copter een tipje van de Snapchat-sluier oplichten en hoe je je reach kan vergroten door interactie met je volgers. Spreker:  Georgio.Copter Cookies:…

Plaats:
VIP-BAR 1S3
13u00 - 14u00

Jens Franssen & Fredo De Smet (virtual reality) – Karel De Bondt (Live IP)

De laatste Cookies Club voor de zomervakantie staat volledig in het teken van “het nieuwe kijken”: virtual reality en live televisiekijken via het internet. Virtual reality – Jens Franssen Dankzij  immersive media en virtual reality  kunnen kijkers  zich  sterker inleven in bijvoorbeeld concrete oorlogssituaties. Ook VRT Nieuws stapt op de trein van virtual reality. Journalist Jens Franssen trok enkele maanden geleden naar…

Plaats:
Perszaal
13u00 - 14u00

Angry People! – Research and Innovation Projects at Deutsche Welle

Wilfried Runde van Deutsche Welle (DW) komt over de recente projecten, prototypes en producten vertellen die door de @dw_innovation teams ontwikkeld werden. Hij gaat het hebben over onderwerpen zoals Verification (bv. ‘combatting fake news’), Drones, Virtual Reality, AI en -buzzword du jour- de Blockchain.  Be there or be◼! Spreker: Wilfried Runde is Head of Research…

Plaats:
Perszaal
13u00-14u00

Hack the sound. Resultaten audiotrack VRT Start-up.

De transformatie van de wagen naar een digitale entertainment hub duikt op in heel wat trendrapporten.  “Hoe kan de VRT hierop inspelen?”.  Dit was één van de uitgangspunten van “Hack the sound “, het audiotrack-onderzoek van  VRT Start-up naar nieuwe vormen van luisteren, onder meer in de wagen. Drive time wordt steeds meer qualitytime dankzij allerlei verrijkende tools. De car app…

Plaats:
De Perszaal (9L)
12u30 - 13u15

Video for Newsgathering, what is changing?

Voor de eerste Cookies Club van 2018 slaan we de handen in elkaar met Video Snackbar! En het wordt een knaller met Christina Cerqueira, Sr. Digital Journalist / Video Producer bij Al Jazeera (AJ+). Wat zij precies doet? “…I produce daily videos on politics, identity and culture by researching, scripting and editing. With community monitoring and…

Plaats:
VIP-Bar
13u00 - 14u00

TARMAC – De Nieuwe 100% Digital/100% HipHop player van RTBF

Doet TARMAC nog geen belletje rinkelen? Dan brengt de Cookies Club daar op donderdag 25 januari verandering in en we gaan voor de gelegenheid op burenbezoek! TARMAC is een nieuw kanaal bij RTBF dat zich 100% op Hip Hop focust en vooral 100% digital is. In de TARMAC-studio zullen we meer te weten komen over hun aanbod en…

Plaats:
TARMAC Studio @ RTBF

BBC The Social. Digitaal platform voor en door Schotse 18-34 jarigen.

BBC The Social  is een digitaal project dat een nieuwe generatie digital content creators wil opleiden en stimuleren aan de slag te gaan met lokale content.

Dit initiatief van BBC Schotland is gegroeid vanuit een gebrek aan een dagelijks digitaal aanbod voor 18-34 jarigen. Om deze groep beter te bereiken bedachten Anthony Browne, Louise Thornton en Muslim Alim “BBC The Social”, een platform met dagelijks nieuwe content voor en door Schotten. De co-creators doorlopen eerst een ‘development cycle’ om hun technische en storytelling skills aan te scherpen alvorens ze content publiceren. BBC The Social is voorlopig vooral nog een Facebook-verhaal met een wekelijks bereik van 4 miljoen volgers. Momenteel werken ze ook een strategie uit voor  andere platformen zoals Youtube, Twitter en Instagram. BBC The Social werd genomineerd voor de Prix Europa binnen de online-categorie. Meer weten? Schrijf je in voor de Cookies Club van vrijdag 24 februari.

De spreker

Anthony Browne is Executive Producer of Social Media voor BBC Schotland en de bezieler van BBC The Social.

Cookies: Jaffa cakes

 

 

 

17u00 - 18u00

The Best of Eén Digitaal

Hoera, het is zo ver! De eerste Cookies Club Afterwork van 2018! Nikolaas Dewilde neemt ons mee terug naar good old 2017 en toont ons alle zotte dingen die Eén Digitaal op zijn palmares mag schrijven. Iedereen welkom voor chips, pintjes en collectieve bewondering! Spreker: Cookies:…

Plaats:
PLAYGROUND (1F25)
13u-14u

Lesley Demuynck & Hannes Coudenys — Creative Lab

13u00-14u00: in februari trok een VRT-delegatie naar de Facebook headquarters in Dublin voor een werkbezoek. Lesley Demuynck brengt de 10 belangrijkste takeaways in een halfuurtje. 13u30-14u00: één ronselde zomaar eventjes 40.000 nieuwe Facebook-fans op 8 dagen. Met dank aan Facebook Ads. Hannes Coudenys van het Creative Lab legt uit wat de achterliggende strategie was. Cookies:…

Plaats:
Perszaal
13u00 - 14u00

Alles over de Nieuwshub & Op reportage in het buitenland? Best practices voor social media

Alles over de Nieuwshub Samen met de News NXT zette VRT Start-up de Nieuwshub op: een multidisciplinair team dat de nieuwsdienst een digitaal duwtje in de rug wou geven. Zes maanden lang ondersteunde ‘de Hub’ de nieuwsdienst op vlak van sociale media werd er samen nagedacht over hoe het nieuws beter tot bij de gebruikers…

Plaats:
Perszaal
13u00 - 14u00

Het Facebook algoritme ontrafeld

Altijd al willen weten hoe dat verdomde Facebook algoritme in elkaar steekt? Brecht Vaes en Inti De Ceukelaire delen over een stukske vlaai uit Oljst-city tips en tricks over hoe je je mediamerk tegen Mark kan wapenen. Collega’s, trek uw messen (voor de taart) en kom af! Sprekers:    Cookies:  …

Plaats:
Perszaal
13u00 _ 14u00

Hoe als merk omgaan met Vlaamse jongeren op Snapchat?

Snapchat is hot. Vooral jongeren lijken voor Snapchat gewonnen. Maar is Snapchat inderdaad hét kanaal om als merk Vlaamse jongeren te bereiken? Hoe belangrijk is Snapchat voor jouw merk/net en doelgroep? Annelore Deprez en Jeroen Naudts (Arteveldehogeschool) stellen de resultaten van hun onderzoek over ‘Snapchat als nieuws- en brandingtool voor jongeren?’ voor tijdens de Cookies…

Plaats:
Perszaal
13u00 - 14u00

Play Sports – Straffe Social

De concullega’s van Sporthouse Group (het bedrijf achter de social media van Play Sports) zijn te gast in een verse Cookies Club! Sporthouse Group begint straks aan hun vierde seizoen als verantwoordelijke voor de social media kanalen en website van (Telenet) Play Sports. Sam Kerkhofs (oprichter SHG) en Leroy Deltour (Project Manager) spreken over de…

Plaats:
Perszaal
13u-14u

Camille Pollie

“Ontdek creatief talent via het nieuwe platform van OpenVRT” – Camille Pollie Op donderdag 25 februari lanceerde OpenVRT een nieuw online platform waarop creatieve Vlamingen zichzelf kunnen voorstellen en ontdekt worden. De bedoeling is dat het platform een springplank wordt voor jong talent in Vlaanderen. Een maand na de launch geeft Camille van OpenVRT een eerste…

Plaats:
Perszaal
13u00 - 14u00

“All your images are belong to us”. Een handleiding om gemakkelijker afbeeldingen en video’s te downloaden.

Als digitale mediamaker vormt het net een onuitputtelijke bron van content: video’s, afbeeldingen….Tijdens deze Cookies Club deelt Kurt Beheydt van het Creative Lab enkele onmisbare “short cuts”  zoals kleine truks voor google image search hoe een tekening die niet downloadbaar lijkt toch downloaden? lettertypes zoeken en downloaden downloaden van elementen op een website automatiseren met plugins snel…

Plaats:
Perszaal (9L)
12u00 - 13u00

De Digimeter 2016. Hoe digitaal is de Vlaming?

Hoeveel tijd spendeert de Vlaming op social media en welke devices zijn het populairst binnen de verschillende leeftijdsgroepen? Welke platformen groeien het snelst en in welke richting evolueert digitaal Vlaanderen? Al sinds 2009 bevragen onderzoekers van IMEC-MICT-UGent een grote groep Vlamingen vanaf 15 jaar en ouder. Dit grootschalig wetenschappelijk onderzoek is uniek en houdt de…

Plaats:
Perszaal (9L)
17u00 - 18u00

De Czechlist: Learnings van de EBU Digital Media Days

(en Camille komt ook nog iets over Helsinki vertellen) Nikolaas Dewilde, Lukas De Man en Camille Pollie trokken afgelopen maand naar Praag en Helsinki. Ze zetten het meest frappante, interessante en spectaculaire dat ze daar gezien hebben op een rij. Na deze Cookies Club ga je eindelijk kunnen meepraten over de EBU Digital Media Days alsof…

Plaats:
Playground - 1F25
13u00 - 14u00

Slimme inzet van influencers voor je merk

Jonatan de Boer maakte indruk als spreker tijdens het jongste Darefest in Antwerpen en wordt daarom uitgenodigd  zijn inspirerend verhaal ook eens  tijdens een Cookies Club te brengen. Onlane is een bedrijf dat influencers helpt bij het vergroten van hun publieksbereik op diverse platformen zoals YouTube, Instagram en Snapchat. Jonatan geeft tijdens deze sessie heel wat tips om influencers…

Plaats:
Perszaal
13u00 - 14u00

Henri Gerniers (Seeq)

Henri Gerniers van Seeq over het gebruik van explainer animations in het kader van digitale storytelling Seeq maakt animatievideo’s die een idee of boodschap kernachtig overbrengen. Explainer animations zijn hot in het kader van digitale storytelling. Wanneer kies je voor dit format,  hoe begin je eraan en en hoe verloopt het proces?  Henri Gerniers is Creative Director van Seeq…

Plaats:
Perszaal
13u00 - 14u00

Preview Pano-uitzending over “Fake news”

Fake news duikt op op allerlei digitale platformen en zet de geloofwaardigheid van de vrije pers op de helling. Voor het één-programma Pano trok Tim Verheyden naar Macedonië, op zoek naar de wortels van nepnieuws. Maar Pano wil de Vlaamse media ook bij ons onder de loep nemen. Tim verzamelde tijdens zijn research heel wat nuttige…

Plaats:
Perszaal (9L)
13u00 - 14u00

NOS Kort brengt nieuws voor jongeren op Instagram & Snapchat

Het is weer tijd voor een internationale gast!  We verwelkomen volgende week Debora Post van NOS Kort uit het verre Nederland. Jongeren zijn niet geïnteresseerd in nieuws. Ze volgen alleen YouTubers, rappers en viral video’s. Toch? Nee. Jongeren willen zeker op de hoogte zijn van wat er gebeurt. Alleen volgen ze dat op hun eigen manier.…

Plaats:
Perszaal
13u00-14u00

De digitale nieuwsstrategie van AJ+

  AJ+. Experience. Engage. Empower. AJ+, een online nieuwsplatform van Al Jazeera Media Network, is razendsnel uitgegroeid tot een toonaangevende nieuwsspeler op allerlei digitale platformen. Met 6.786.837 volgers op Facebook heeft AJ+ de harten van de “connected generation” veroverd. Het platform probeert wereldwijd aandacht te geven aan zij die onderbelicht blijven in het traditionele nieuwsaanbod. De laatste 3…

Plaats:
Studio Marconi
13u00 - 14u00

Webcreation: innovative stories on the web

Fictieseries en documentaires voor het web: de RTBF heeft er al enkele gerealiseerd in samenwerking met jong digitaal talent. Jaarlijks organiseert de RTBF een pitch voor series en/of documentaires web only . Burkland is zo’n thriller-webserie gedeeltelijk door de acteurs zelf gefilmd met een smartphone.  Een overzicht van de webdocu’s staat gebundeld op deze site.  Lucie Rezsöhazy is webcoördinator bij de…

Plaats:
Perszaal (9L)
13u - 14u

AI op de redactie: Hoe kunnen we viraliteit van online nieuws voorspellen?

Welke verhalen werken het beste op welk platform en op welk moment? Een uitdaging die elke redactie wel bezighoudt. Maar wat als we data hadden die het bereik van een artikel kan inschatten, nog voor het gepubliceerd wordt? Dat onderzocht VRT samen met Newsmonkey en imec in het Providence+ project. Aan hand van AI ontwikkelde…

Plaats:
Playground (1F25)
13u00 -14u00

Toon Carpentier ( Musketon)

Welkom in 2016! Social Media = telefoneren, community managers zijn de telefonistes van deze tijd. In plaats van te kijken naar de kleur van onze telefoon, is dé belangrijke vraag hoe de wereld veranderd is en welke opportuniteit dit biedt. Welke kansen zijn er voor getalenteerde individuen of zgn. influencers en hoe kan je proberen daar het…

Plaats:
Perszaal
13u00-14u00

De belangrijkste inzichten uit Vidcon Europe: de algoritmes van YouTube en Facebook.

Online video ontwikkelt zich, onder impuls van allerlei digitale platformen, razendsnel!  De invloed ervan op de creatieve sector en de evolutie van de digitale media is immens. Vidcon is the place to be waar jaarlijks media – en videomakers uit alle hoeken van de wereld verzamelen en de nieuwste trends en insights delen. In april werd Vidcon…

Plaats:
Perszaal (9L7)
17u00 - 18u00

Best of Vidcon 2018

Ontdek de laatste geheimen van Youtube, Instagram Stories en meer. Vers vanop de grootste online video conferentie in Europa, en u gebracht door niemand minder dan Matti Meurisse (Creative Lab), Leander Gryson (Ketnet), Michèle Valkenborghs (Canvas) en Nickias Pauwels (Creative Lab). Cookies:…

Plaats:
Playground 1F25
13u00 - 14u00

The very best of Prix Europa & Prix Italia – Cat. Online/Wat “liken” de fans van VRT FB-pagina’s nog meer?

The very best of Prix Europa & Prix Italia – Cat. Online Ook online projecten vallen in de prijzen tijdens grote internationale TV-en radiofestivals.  De winnaars binnen de categorie online van de Prix Italia en Prix Europa zijn ondertussen bekend. Ezra Eeman zetelde als VRT-jurylid en brengt tijdens deze Cookiesclub een very best of van de inzendingen…

Plaats:
Studio Marconi
13u00 - 14u00

Hannes Coudenys (Creative Lab) – Brecht Vaes (StuBru)

Ben jij dagelijks bezig met de creatie van digitale content voor het web,  Facebook, Twitter, Instagram, …?  Gebruik je de juiste tools en welke shortcuts helpen je sneller te werken en vereenvoudigen het productieproces? Welke bronnen bieden digitale inspiratie?  Een update met Hannes Coudenys van het Creative Lab. En Brecht Vaes van StuBru deelt tijdens deze Cookies Club zijn inzichten op…

Plaats:
Perszaal
12u30 - 13u30

Digital Forensics

Wat kan internet bieden als je op zoek bent naar informatie over regeringen of gewapende groepen die zelf niet of nauwelijks communiceren over incidenten, bomaanslagen, martelingen of misstanden? Met de beschikbare tools voor data-analyse van allerlei digitale domeinen, is Bellingcat in staat om reconstructies te maken en zo feiten boven water te halen. In zijn presentatie voor de Cookies…

Plaats:
Perszaal (9L7)
17u00 - 18u00

Wat we op The Next Web leerden van Reddit en Vice // OpenVRT, wat kan ik er mee?

De volgende Cookies Club After Work is het weer 2 voor de prijs van 1, hoera! Wat is de content strategie van VICE? En hoe heeft Reddit hun recente redesign aangepakt? Karen van Radio 2 en Matthijs van Creative Lab gingen naar ‘The Next Web’ in Amsterdam en luisterden aandachtig naar de Vice President van…

Plaats:
Playground (1F25)
13u00 - 14u00

Lieven De Marez (digiMeter profielen 2015)

In welke mate lijdt de Vlaming aan “digibesitas”, veroorzaakt door een overmatig gebruik van digitale media? Hoeveel uur per dag kijkt hij bijvoorbeeld nog lineair naar TV en hoeveel “uitgesteld” en welke sociale mediakanalen raadpleegt hij voor nieuws en sport? Hoe populair zijn Netflix en Spotify ondertussen in Vlaanderen en in welke mate vormen ze een…

Plaats:
Perszaal
13u00 - 14u00

Nieuwsbehoeftenmodel NOS – Maike Olij (NPO)

Volgens een recent NOS-onderzoek kunnen nieuwsbehoeften onderverdeeld worden in deze 4 categorieën: bijblijven, toepassen, mening vormen en beleven. Met per behoefte een andere invulling van de rol voor de journalist: als curator bij ‘bijblijven’ als dienstverlener bij ‘toepassen’ als gids bij ‘mening vormen’ als verhalenverteller bij ‘beleven’ Maike Olij bundelde dit onderzoek in het boek Nieuwsbehoeften,…

Plaats:
Perszaal (9L2)
13u00 - 14u00

Het beste van de Digital Design Days in Milaan

Digital Design Days is een 3-daags event dat deel uitmaakt van OFFF Milano. DDD focust op creativiteit in digital design en biedt een waaier aan inspirerende sprekers en workshops. Nickias Pauwels van het Creative Lab is “onze man in Milaan”. Hij kijkt vooral uit naar de workshop ‘The Psychology of Social Media’ die dieper ingaat op de psychologische…

Plaats:
Perszaal (9L2)

Hans Dreesen (Aha!) – Stijn Van de Veken (TNW)

Eén jaar Aha! bij Radio 2 In 2015 lanceerde Radio 2 “Aha!”,  een nieuw digitaal platform boordevol handige weetjes, slimme trucs en creatieve ideeën voor alle Vlamingen. Aha! biedt inspiratie voor elke dag en past binnen de strategie de digitale voetafdruk van het grootste Vlaamse radiostation te vergroten. Aha! kan ondertussen de eerste verjaardagskaars uitblazen.…

Plaats:
Perszaal
13u00 - 14u00

Generation What? Een (digitaal) zelfportret van de generatie 18-34

Generation What?  is de grootste online jongerenenquête ooit in Europa. De VRT  is één van de partners van dit EBU-project waarvan het resultaat een zelfportret van de generatie 18-34 schetst. Bijna 50.000 Vlaamse jongeren tussen 18 en 34 namen hieraan deel, in heel Europa waren dit er bijna een miljoen. Uniek was de aanpak door VRT: een…

Plaats:
Perszaal
17u00 - 19u00

Het beste van het web 2017

De Cookies Club is terug! We trappen het nieuwe seizoen af met een specialleke. Niet in de Perszaal op de middag met koffie, maar in de Sandbox na het werk, en met pintjes. Een onvervalste after-work dus. Afspraak op 7 september vanaf 17u op 1L (naast de koffiekamer). Voor die eerste Cookies Club gaat Nickias Pauwels van Creative Lab…

Plaats:
Sandbox (1 L, naast de koffiekamer)
13u00-14u00

Election Night Online: de Amerikaanse verkiezingsnacht in 30 digitale formats – Mini Pecha Kucha met 3 creatievelingen uit de OpenVRT Community

Election Night Online. Van Buzzfeed News tot New York Times:  de Amerikaanse verkiezingsnacht in 30 digitale formats Messenger-bots, interactieve infographics en honderden Facebook live-video’s: de online verslaggeving over de Amerikaanse verkiezingen nam vele vormen aan. Matthijs Van Mierlo van het Creative Lab zet 30 interessante formats op een rijtje: een stevige portie inspiratie om 2016…

Plaats:
Perszaal (9L)
13u00 - 14u00

Guy Lemmens (22 maart) – Jonathan Scarlino (Facebook Live)

Facebook Live Facebook Live video biedt heel wat mogelijkheden voor de VRT-merken. Maar hoe pak je zo’n livestream praktisch en technisch aan? En wat maakt het boeiend? Jonathan Scarlino deelt een reeks hands-on tips & tricks uit de experimenten van het Creative Lab. Thomas Verbruggen en Karel Decorte van Stubru tonen enkele sterke toepassingen. De…

Plaats:
Perszaal