Slimme inzet van influencers voor je merk

Jonatan de Boer maakte indruk als spreker tijdens het jongste Darefest in Antwerpen en wordt daarom uitgenodigd  zijn inspirerend verhaal ook eens  tijdens een Cookies Club te brengen.

Onlane is een bedrijf dat influencers helpt bij het vergroten van hun publieksbereik op diverse platformen zoals YouTube, Instagram en Snapchat. Jonatan geeft tijdens deze sessie heel wat tips om influencers op een slimme manier in te schakelen. Zo moet de influencer zorgen voor deelbare content,  zichtbaar voor een groot publiek. Samenwerkingen met andere influencers is aangewezen als je een ander publiek wil bereiken. In de afgelopen drie jaar heeft Jonatan Onlane uitgebouwd tot een mediabedrijf met 15 medewerkers, een tiental Original Kanalen op YouTube, samenwerkingen met 150 Nederlandse en Vlaamse influencers en een maandelijks bereik van ruim 50 miljoen views op YouTube en Facebook.

Cookies Club van 6 oktober gemist? Hier vind je de presentatie van Jonatan.

Cookies: kletskoppen

kletskop