De Digimeter 2016. Hoe digitaal is de Vlaming?

Hoeveel tijd spendeert de Vlaming op social media en welke devices zijn het populairst binnen de verschillende leeftijdsgroepen? Welke platformen groeien het snelst en in welke richting evolueert digitaal Vlaanderen? Al sinds 2009 bevragen onderzoekers van IMEC-MICT-UGent een grote groep Vlamingen vanaf 15 jaar en ouder. Dit grootschalig wetenschappelijk onderzoek is uniek en houdt de vinger aan de pols van de Vlaamse mediagebruiker. Bart Vanhaelewyn,  nauw betrokken bij de Digimeter,  komt naar de Cookies Club van donderdag 23 maart en deelt, naast de cijfers, vooral zijn inzichten.  Blijf up-to-date over het mediabezit & gebruik van de Vlamingen en schrijf je in voor deze Cookies Club. Opgelet: uitzonderlijk beginnen we er al aan om 12u00.

De Spreker: Bart Vanhaelewyn is Analyst Media Consumption, verbonden aan IMEC MICT (UGent)

De Cookies: donuts

 

De presentatie gemist? Je vindt ze hier.